ThErEx Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Har nettop kasta inn en en S38B36 i min 91 520i E34 men er noen ting jeg stusser litt på. 1. Hadde en del stikk til overs ved hjernen/rele rekka: Noen som hvet hva disse er til? Og om jeg må få kobla dem til? 2. Et stikk jeg ikke finner noe og koble til i frint av motoren den veivaksel føleren og føleren til tennkabel nr 1 er kobla til. Noen som hvet hva den er til? 3. Et stikk under innsuget som jeg ikke finner noe og koble til. Noen som hvet hva den er til? 4. Stikke på motoren og stikket på el nettet i bilen passer ikke helt sammen. Må jeg ha et annet ledningsnett på motoren eller må jeg rett og slett bytte stikk på motor el nettet? Håper noen kan svare på noe av dette
e30 tic Skrevet Mars 22, 2014 Skrevet Mars 22, 2014 Ledninger hater jeg. Men for å svare på 4 så tilpasser man jo kontakten slil at det passer sammen. Finns oversikter på nett for dette.
ThErEx Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Skrevet Mars 22, 2014 Har fått svar på det meste nå Nr1: Den svarte 2pola kontakta skal på en temp føler. nr2: Den er til luftpumpa som jeg ikke har nr3: Den er til bensindamp ventilen også må jeg klippe og lime litt kontakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå