w126 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Mitt spørsmål er, Kan biltema'ets universal type Lambda O2 sensor benyttes både Før OG Etter CAT'en ???Biltema har kun 1 type universal Lambda sensor (1,2,3,4 leders)Min benytter 4 leders, men de orginale sensorene mine har skrudd ut og de har ikke samme indre fasong foran og bak. >Foran er det som en bambus splitt, og bak er den litt skrå med et pittelitte hul ie39 '00 523i står og mekker nå, så setter pris på info link til Lambda sonder hos biltema http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Eksosstyring/Lambdasonde/Lambdasonder-52950/
D.Toft Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 det du må sjekke er, hvor mangen kabler har du på dine sensorer? er en kabel rød? isåfall skal du ha titanium sensor. jeg har nett montert biltema titanium sensor på min e38. og dem funker.
w126 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Skrevet Mars 24, 2014 Mitt spørsmål er, Kan biltema'ets universal type Lambda O2 sensor benyttes både Før OG Etter CAT'en ??? (jeg har ikke titanium m/rød leder) grå hvit sort hvit
w126 Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Skrevet Mars 25, 2014 Mitt spørsmål er, Kan biltema'ets universal type Lambda O2 sensor benyttes både Før OG Etter CAT'en ??? (jeg har ikke titanium m/rød leder) grå hvit sort hvit Er Universal Lambda Sensorer like for før og etter CAT? (Forutenom lengden på ledningen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå