Hanspolden Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Har byttet utløserlager pga det kakklett så jævlig når clutchn var 30% inn, men etter jeg byttert så er det ikke alltid kakklinga er borte. lurer på om det kan komme av om jeg har montert lageret feil vei eller at jeg kjøpt det billigste lageret som schmiedmann hadde?Bmw E91 318d 06 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alextn Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Kanskje det er hardyskiva? Vansklig og si da du ikke sier noe om når du får klakke lyden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 kakklelyden kommer alltid når bilen er varm og clutchen er 30% inn, hva er hardyskiva og hvor ligger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Hardyskiva ligger på enden av mellomaksling mot girkasse. Den du kobler girkasse tappen i mellomakslingen på. Du greide ikke å sarve lageret under montering da? Hvordan monterte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 takk, var oppe på bokken nå, hardyskiva virket tait å fin den.det kunne jeg helt sikkert klart vist de lagera er følsomme? tok det ut av esken og snudde litt på det før jeg satte det på akkslingen og fjøra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Nei, tror ikke de er særlig følsomme under montering hvertfall. Forøvrig så har utløserlageret på enkelte BMW 2 mulige monteringsider. Usamodellene skal visst bruke den korte siden (28.5mm siden) Europeiske BMWmodeller skal bruke den lange siden (33.5mm siden) så vidt jeg kan forstå ut i fra sidene jeg har vært innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 sry har vært ute på arb... det siste der er litt for komplisert for meg, så va trur du som gjør lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alextn Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 At utløserlageret er montert feil i værstefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Ja, utløserlageret kan være montert feil vei. Siden det er nytt og lager ulyd, så er vel sjangsen stor for det. Du må kanskje rive ned alt igjen å sette det rett vei, tror du kan snu lageret 90 grader (kvart omdreining, fra kl 12.00-til 15.00 for å beskrive lettetst mulig:) Henta info fra et forum, så du kan jo prøve å google selv å se om du finner noe mer riktig. Rart at ingen andre her inne vet noe mer, tips er ikke så dumt folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå