Rambrowns Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Hei Er ny her, men er ganske sikker på at alt er til hjelp her Jeg har BMW 3 serie e46, 318i 2001 mod og er kjørt ca. 137 000 km. I det siste har jeg merka at bilen min er ujevn på tomgang. I kaldstart så går det fint uten noen problem, men når jeg har kjørt og motoren har blitt varm så er den ujevn ved tomgang. Normalt skal den være på ca 1000 omdr. mens nå går den helt ned til 500 omdr. og opp igjen. Er det noen her som har erfart dette før og evt. vet hva som må skiftes ? Under kjøring så merker jeg ingenting da er den frisk og "rask" :/ Som sagt er alt av tips til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Ta en diagnose. Tipper luftmengdemåler eller lambda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Høres ut som Lambdasonden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambrowns Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Lambdasonden .. er det dyrt å få fikset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambrowns Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 Høres ut som Lambdasonden.... Er Lambdasonden dyrt å få fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Nei, du kan kjøpe en universal på biltema til 500 kr. Den er enkel å bytte, så det klarer man fint selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå