Atl Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Ser meg nødt til å selge min fine e30 2 dørs, da jeg trenger en vinterbil. Bilen er velholdt og pen, både utvendig og innvendig. Helt orginal. Ikke vinterkjørt (Vinterlagret, - bruker bare sommerdekk) Bilen er tilnærmet uten rust (kun et par bittesmå flekker av overflaterust) I følge BMW kjenneren Alf Lie (og sønn), som har hatt service på bilen og kjenner den godt- er dette en av de peneste /beste e30 i Norge. Dette er et veldig godt emne for bevaring, evt ombygging. Bilen har hatt tre eiere, - alle godt voksne. Bilen har alltid blitt kjørt pent og har blitt stelt godt med. Km 182 000. Selv har jeg eid bilen i 10 år. Har tatt jevnlig service /oljeskift. Servicehefte finnes. Bilen kjører fint og alt virker. Men etter EU test i dag etter vinterlagringen, ble det en liste med nødvendige utbedringer: Et Bremserør, Ytre hovedforinger på bakaksel, lekkasje i en støtdemper, eksoslekkasje og justering av lys Total kostnad på verksted ca 12000, ble jeg fortalt. Selger derfor bilen for 18000. (Årsavgift er betalt) Bilen står i Oslo Flere bilder finnes her. https://www.flickr.com/photos/75823440@N07/sets/72157642996304554/ kontakt: anders1205@yahoo.no / tlf 91776969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg