Bmwray Skrevet Mars 25, 2014 Skrevet Mars 25, 2014 Hei. Har hatt hjelp til å bytte fjærer bak også måtte han ut med baksetet, dette er en sedan bil. Han har glemt å ta ut beltene så dem går bare rett inn mellom setet å hattehyllen. Noen som vet hvordan man kan få løsnet setet slik at jeg får frem beltene? Vet dere forresten om man også må ut med beltene ved en slik jobb eller er det kun setet som har vært tatt ut? Takker for svar
w126 Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Hei. Har hatt hjelp til å bytte fjærer bak også måtte han ut med baksetet, dette er en sedan bil. Han har glemt å ta ut beltene så dem går bare rett inn mellom setet å hattehyllen. Noen som vet hvordan man kan få løsnet setet slik at jeg får frem beltene? Vet dere forresten om man også må ut med beltene ved en slik jobb eller er det kun setet som har vært tatt ut? Takker for svar etter minutt 4 begynner han å vise/forklare demontering av baksete på sedan (før 4 minutter viser han hattehylle/C pillar demontering)
Bmwray Skrevet April 2, 2014 Forfatter Skrevet April 2, 2014 Takk for svar! Da skal jeg gå ut og fikse det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå