mabjorkeng Skrevet Mars 26, 2014 Skrevet Mars 26, 2014 Har en m50b25 motor stående. Denne er fra en 525ix. Alt man trenger følger med bortsett fra luftmengdemåler og lamda. Følger også med en alublokk, og girkasse. Litt usikker hvor disse kommer fra, men jeg fikk det med da jeg kjøpte motoren selv. Har også hjerne til både abs og automatkasse. 5000 kr for alt Har også en m40b18 motor stående. Den kokte da jeg hadde den i bilen og er litt usikker på hva som må gjøres for å få fiksa den. Den har relativt ny clutch og bortsett fra overopphetet var det aldri no ulyder fra den. kan også følge med girkasse tilhørende motoren. 2000kr totalt
mabjorkeng Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Motoren står ikke Lørenskog like ved lillestrøm, men jeg bor på Skedsmokorset.
mabjorkeng Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Motoren står ikke Lørenskog like ved lillestrøm, men jeg bor på Skedsmokorset.
mabjorkeng Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Jeg veit dessverre veldig lite om motoren da jeg ikke har hatt den i en bil selv. Jeg blei fortalt av han som solgte den til meg at den hadde blitt plukket ut av en velfungerende, gubbekjørt bil, men ikke noe jeg kan gå god for. Grunnen til at jeg ikke har brukt den var at den egentlig skulle brukes til m50 bygg i e30, og bare få byttet ut bunnlagene, men en kompis satt på en motor som glir rett inn så da tenkte jeg det var bedre å bare selge hele komplett. Gidder du å ringe meg? Mye greiere å snakke da:-P 98448787
Harald89 Skrevet April 3, 2014 Skrevet April 3, 2014 okey. kan ringe deg litt senere i dag, mye og gjøre på jobben akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå