pondus2 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Selger deler av min e36 325 som hadde gått ca-190.000km Har motor dog uten innsug og ødelagt bunnpanne siden den ble ødelagt ved uttak. Girkasse uten ulyder funka bra. Mellomaksel Har bakstillinga også. Bud på ting samla eller hver for seg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pinto Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Coupe? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus2 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Delene satt på en coupe ja, hva vil du ha bilder av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Jeg er interessert i frontlykter, men de må passe på en touring. Gjør de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus2 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 Står ikke at eg selger frontlykter men har noe. Liggende så skal se, om dei passer touring vet eg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Ah beklager, trodde det var en bil som skulle hugges, skumleste bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå