skaret90 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 jeg ønsker å handle en 318is motor. siden min tikker. så vi jeg bytte den ut. noen som har. hadde vært moro om det sto turbo oppsett klar. send meg pm eller her. ikke så veldig langt unna Telemark mvh christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Ikke lettere å bare bytte "bøttene"/ventilløfterene? Evt prøvd bytte til tykkere olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaret90 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 prøvd funka ikke var på tanken. men trur kamen er slitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovda.Jr Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Har en liggende som sat i en 94 mod coupe, gått 270k men ingen tikking eller ulyder. Går for 4000kr med ledningsnett og hjerne! Står i Valdres Mvh Harald Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Har kammer til deg, innpakket og klare for sending;) til og med med kamdrev påmontert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaret90 Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 men må vell ha ventilløftere. må vell bytte dem også. siden tikker. som ett tog? valdres. er litt langt fra Telemark. men send meg pm da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaret90 Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 ingen som har noe? kan kjøpe en bil også vis prisen er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 har en som skal være gått ca 150000, utengirkasse og starter, kjøpt av m teknik på Karmøy, 1500kr ved henting pm ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå