Koppangen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Heisann! Jeg har en E46 98/99mod med motor "M43b19" med en spesiell rar lyd. Motoren drar reint og går som den skal. Jeg mistenker at det er dette hjulet med et lager eller vannpumpen som lager disse lydene? BILDE her har du video når den går på tomgang: IMG_8190.MOV Hvordan demonterer du dette? Løsner reimentar av de 4 boltene så er det jeg lurer på, hvordan løsner jeg dette hjulet? Skal jeg presse det ut med et verktøy som tar 4 ender rundt hjulet og som presser i senter? Takker for alle svar og hjelp som besvares Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 For meg hørest det ut som vanpumpa er slitt. Kjøp deg en haynes bok står greit forklart hvordan du bytter vann pumpe der. Finnes sikker forklaring på nette også. på 6er men neste likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koppangen Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 For meg hørest det ut som vanpumpa er slitt. Kjøp deg en haynes bok står greit forklart hvordan du bytter vann pumpe der. Finnes sikker forklaring på nette også. på 6er men neste likt Takk for svar, ja det var vist mye enklere og demontere enn det jeg trodde. Men har hentet en "ny" en fra en annen motor, eller bør jeg bytte den i en ny en med metallstender? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå