Den9s Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i stivere fjærer med høydejustering til e46 330d touring? Har ett lowtec hilow 9.3 sett på nå, å det er altfor mykt.. mener bakfjærene på dette settet er ratet til kun 50nm...
Den9s Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Må vel være andre her inne som kjører Touring med breie hjul og senk som har opplevd samme problemet med at touringen er for Myk bak??
morty92 Skrevet Mars 31, 2014 Skrevet Mars 31, 2014 Har en e46 320i stv, Anbefaler deg å kjøpe coilover, da du kan justere alt selv, er ganske enkelt å montere på e46. Selv kjøpte jeg fjærer fra Eibach. Bilen ble god å kjøre, men syntes den var for "lav/myk" bak iforskjell til fronten.. Så mitt råd er å kjøpe coilover`s har 255/35-18 dekk bak.
Den9s Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Skrevet Mars 31, 2014 Må vel modifisere en del bak for å få på coilovers? Hvis det er justerbart du tenker på morty92, så er det det som står på nå
lierbimmer Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 vurdert stivere dempere? jeg kjører med bilstein b16 rc på min. denne har elektronisk styring av hardheten på demperene. passe myk til vanlig og stiv nok i sport. hadde spax hardhetsjusterbare dempere på min e34. natt og dag fra hardeste til mykeste innstilling. billig og bra alternativ. eibach bakfjærer til e46 vil jeg ikke anbefale. knakk 4 stk på 2 år.
Den9s Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 Settet jeg har er bare kjørt 200mil, og svarer ikke til forventningene. Vurderer ett nytt sett med både justering på høyde og hardhet, men hva er best å gå for her? Kw? Bilstein? Blir det stivt nok bak på en touring?
morty92 Skrevet April 1, 2014 Skrevet April 1, 2014 vet supersport har justering på hardhet og høyde, men er ikke verdens beste kvalitet. bra billig coilover GS har 50% på bilstein coilover, men fortsatt stive priser syns jeg.
Den9s Skrevet April 1, 2014 Forfatter Skrevet April 1, 2014 vet supersport har justering på hardhet og høyde, men er ikke verdens beste kvalitet. bra billig coilover GS har 50% på bilstein coilover, men fortsatt stive priser syns jeg. Finner ingenting bilstein hos GS... Har du link?
lierbimmer Skrevet April 2, 2014 Skrevet April 2, 2014 bilstein, garantert hardt nok. sjekk ut gaz eller spax. dette er gode britiske merker til en god pris. ikke glem forsterkede dempertopper bak da de orginale ikke tåler stivere dempere
Den9s Skrevet April 3, 2014 Forfatter Skrevet April 3, 2014 Må vel gå an å få tak i noe brukendes her til lands? Noen forslag?? Evt, Bare justerbare dempere bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå