Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i stivere fjærer med høydejustering til e46 330d touring?

Har ett lowtec hilow 9.3 sett på nå, å det er altfor mykt.. mener bakfjærene på dette settet er ratet til kun 50nm...

Skrevet

Må vel være andre her inne som kjører

Touring med breie hjul og senk som har opplevd samme problemet med at touringen er for

Myk bak??

Skrevet

Har en e46 320i stv, Anbefaler deg å kjøpe coilover, da du kan justere alt selv, er ganske enkelt å montere på e46. :)

Selv kjøpte jeg fjærer fra Eibach. Bilen ble god å kjøre, men syntes den var for "lav/myk" bak iforskjell til fronten..

Så mitt råd er å kjøpe coilover`s

har 255/35-18 dekk bak.

Skrevet

Må vel modifisere en del bak for å få på coilovers? Hvis det er justerbart du tenker på morty92, så er det det som står på nå

Skrevet

vurdert stivere dempere? jeg kjører med bilstein b16 rc på min. denne har elektronisk styring av hardheten på demperene. passe myk til vanlig og stiv nok i sport.

hadde spax hardhetsjusterbare dempere på min e34. natt og dag fra hardeste til mykeste innstilling. billig og bra alternativ. 

eibach bakfjærer til e46 vil jeg ikke anbefale. knakk 4 stk på 2 år.

Skrevet

Settet jeg har er bare kjørt 200mil, og svarer ikke til forventningene. Vurderer ett nytt sett med både justering på høyde og hardhet, men hva er best å gå for her?

Kw? Bilstein? Blir det stivt nok bak på en touring?

Skrevet

vet supersport har justering på hardhet og høyde, men er ikke verdens beste kvalitet.

bra billig coilover :)

GS har 50% på bilstein coilover, men fortsatt stive priser syns jeg.

Skrevet

vet supersport har justering på hardhet og høyde, men er ikke verdens beste kvalitet.

bra billig coilover :)

GS har 50% på bilstein coilover, men fortsatt stive priser syns jeg.

Finner ingenting bilstein hos GS... Har du link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...