Roniponi Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Vurderer å selge mine orginale 19" M225-felger med vredestein ultrac sessanta. Hjulene stod på en 2006 e91 som jeg kjøpte i fjor sommer. Usikker på hvor gamle dekkene er men de har definitivt sett bedre dager. Størrelse bak er 19x9 med 265/30 dekk, ca 3mm spordybde igjen. Størrelse foran er 19x8 med 235/35 dekk, ca 4mm spordybde igjen. Vurderer å selge da jeg har andre felger og dekk for sommeren, og disse bare tar plass i boden. Felgene har lite skader og fremstår som mye nyere enn de faktisk er. Holder til i Bergen. Setter pris til 6000kr, men kom gjerne med bud om du er interresert. Legger ut bilde av hjulene montert på bil i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roniponi Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 På bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roniponi Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå