Freakshow Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Jeg lurte på om det er noen som har noen e38 comfor stoler å selge, skal bare ha front stolene.og som selvføgelig ikke skal ha gull og grønne skoger for stolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 var vel kanskje litt greit å sette opp farge også , har Comfort stoler men det er aubergine farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Hehe helst svarte comfor sports stoler fra e38 740/750. Har funnet en del av de på Ebay, stolene i seg selv ekke så dyre men koster jo 8-9k i frakt Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 ja frakta blir fort dyr , men sorte har jeg dessverre ikke , de jeg har er aubergine , er vel lilla grå røde , ikke helt enkle å forklare fargen på , har komplett interiør i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Hehe okey. Skal bare ha fram stolene, har komplett skinn inteiør i bilen, men har bare den massasje greia i rumpa, ikke noe varme eller noe annet. Og syns helt ærlig at de er litt for harde å sitte i. Så derfor tenkte jeg at comfor sports stolene må jo være perfekt! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå