zissis Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 hei har en bmw m3 e36 ! har kjøpt coilovers men lurer da om disse felgene passer ? keskin kt1 Boltsirkel5x112, 5x120Størrelse10" x 17"InnpressET30Navåpning72,6mmUtførelseSilver lip polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Linken funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 får ikke linken til og fungere men her er alle infoen om felgen ! Boltsirkel5x112, 5x120Størrelse10" x 17"InnpressET30Navåpning72,6mmUtførelseSilver lip polish kan dette passe med spacere da selvfølgelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet April 1, 2014 Share Skrevet April 1, 2014 Trur det skal gå fint men om ikke så kan du sette på spacer om innpresse ikke stemmer helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Tror ikke du skal kjøre med spacere her altså.. Disse bygger mye ut, hadde selv 9,5 felg bak med et 30, og det gikk (akkurat (ikke) med masse valsing og over 3grader camber.. (kjørte da med 225/35 så bra med strekk trengs nok) Så å space her gjør det enda værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Tror ikke du skal kjøre med spacere her altså.. Disse bygger mye ut, hadde selv 9,5 felg bak med et 30, og det gikk (akkurat (ikke) med masse valsing og over 3grader camber.. (kjørte da med 225/35 så bra med strekk trengs nok) Så å space her gjør det enda værre hmm eneste som er gjort med min er den lille kanten bak i hjulbuene er tatt . går ann og få samme felgen i et20 eller et25 . kanskje det kan hjelpe litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 hmm eneste som er gjort med min er den lille kanten bak i hjulbuene er tatt . går ann og få samme felgen i et20 eller et25 . kanskje det kan hjelpe litt ? Nei, det blir det samme som og bruke spacere. Kan bli kult dette, med mye senk og camber, men hvis du ikke ønsker det, må du nok ned mot et 40 ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jo lavere ET/innpress jo mer ut mot hjulbuen sitter felgen. Det går nok neppe uten litt valsing, camber justeringer å dekkstrekk. Men det kommer til å se veldig bra ut. Hvis du får de på. Selv har jeg 9x18 ET35 felger på e36 uten valsing å der er det ikke mye å gå på. 1 cm cirka vil jeg tippe før de er helt uti hjulbuen. Så de du har sett på kommer nok til å gå utenfor hjulbuen hvis du ikke modifiserer litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Jo lavere ET/innpress jo mer ut mot hjulbuen sitter felgen. Det går nok neppe uten litt valsing, camber justeringer å dekkstrekk. Men det kommer til å se veldig bra ut. Hvis du får de på. Selv har jeg 9x18 ET35 felger på e36 uten valsing å der er det ikke mye å gå på. 1 cm cirka vil jeg tippe før de er helt uti hjulbuen. Så de du har sett på kommer nok til å gå utenfor hjulbuen hvis du ikke modifiserer litt. ja håpte jeg slapp og modifisere så mye ,men det vill jo hjelpe att det er 17 tommes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 ja håpte jeg slapp og modifisere så mye ,men det vill jo hjelpe att det er 17 tommes Det kommer jo an på hvor lavt du skal kjøre! Hvis du vil ha flere cm fra felg til bue vertikalt så er det som du sier, men da vil det se helt dust ut å ha så aggresivt ET og bredde på felgene dine. Skal du justere ned høyden å ligge lavere spiller det ingen rolle om du har 14" eller 20", "kant i kant" er "kant i kant" uansett. Dette (dårlig bilde) er 17x8,5 et 15 (med 225/40 =ballong) Dine felger vil stikke 4,1mm lenger ut og 34,1mm lenger inn. Dette bør på ingen måte være noe problem, hvis du har valset buene og justerer noe negativ camber samt kjører med strekk. Hvordan det blir med 10" forran derimot er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Det kommer jo an på hvor lavt du skal kjøre! Hvis du vil ha flere cm fra felg til bue vertikalt så er det som du sier, men da vil det se helt dust ut å ha så aggresivt ET og bredde på felgene dine. Skal du justere ned høyden å ligge lavere spiller det ingen rolle om du har 14" eller 20", "kant i kant" er "kant i kant" uansett. Dette (dårlig bilde) er 17x8,5 et 15 (med 225/40 =ballong) Dine felger vil stikke 4,1mm lenger ut og 34,1mm lenger inn. Dette bør på ingen måte være noe problem, hvis du har valset buene og justerer noe negativ camber samt kjører med strekk. Hvordan det blir med 10" forran derimot er jeg usikker på ja du sier noe hmm vanskelig og si , litt kjedelig der og bruke masse penger på felg så passer det ikke xd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 de har samme felgen i 8.5 så det er sikkert fint foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Det bør passe bedre en 10" Ihvertfall Hvilke planer for dekk dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zissis Skrevet April 3, 2014 Forfatter Share Skrevet April 3, 2014 Det bør passe bedre en 10" Ihvertfall Hvilke planer for dekk dim? hmm er ikke helt sikker enda men vill jo ha dekk strekk (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 http://tyrestretch.com Finn deg noe som passer for deg, men tror du må ha greit med strekk for å komme deg på innsiden, selv med krass camber Kom med bilder når du har kjøpt og montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå