conan12 Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Hei, trenger tips da jeg blir rådvill av bilen,,, har null gnist og strøm til bensinpumpa, og har prøvd det meste av triks og byttet ut en del deler men har funnet denne alarm boksen DWA som jeg lurer på om er synderen?? noen som har vært borti samme feilen? evt vet om det går an å koble ut denne på en grei måte??? er vel bare denne igjen som kan være problemet mitt tror jeg da alt annet som jeg vet om er prøvd...Bilen sto stille over vinteren under tak og etter motorbytte nå så vil den ff ikke starte,,, har strøm til coilen men den gir ikke no ut igjen når jeg vrir på startern,, prøvd 3 forskjellige coiler for sikkerhets skyld hehe, men samme dritt,,byttet DME, crashalarm rele alle andre releer er byttet testet, veivsensor, pulsgiver til tenning,, prøvd andre styringsbokser og sjekket for brudd i ledninger, alt er montert riktig så sitter igjen med denne alarmen da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå