Fidelio Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Titter litt rundt etter forskjellige renseprodukter av motor osv. Kom over dette her: http://www.skruvat.no/Off-Road-Formula-355-ml-P47197.aspx Er det noen som har testet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 For det første så linker du til ett produkt som ikke har mye med motorrens å gjøre, dette er noe de har valgt å kalle oktanboost, som liksom skal øke oktanen i bensinen og dermed øke motoreffekten.Når det er sagt, så kan jeg fortelle at den såkalte oktanboosten har null og nada virkning, i hvertfall ikke målbart.Testet dette produktet og mange andre på løpsbilen for en del år tilbake, justerte tenning og alt som skulle til i følge alle disse tilbyderene av denne oktanboosten og lignende produkter.Resultatet målt både på benk og valse, var likt hele veien uansett om det ble brukt boost eller ikke.Sikkert mange som mener det motsatte men, jeg velger å stole på tallene som viste mine påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 linket til feil produkt denne http://www.skruvat.no/injector-cleaner-250ml-P42594.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Står faktisk at det har en rensende effekt den boosteren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Kan anbefale motorrensen som de selger på mekonomen, trur det var omega den het. Bilen min brukte merkbart mye olje med hard kjøring, etter denne rensen har motoren knapt brukt olje på hard kjøring. Men har prøvd noen få rense produkter til dyser og slikt som man fyller i tanken, og jeg har ikke lagt merke til noe forskjell. Husker ikke hva de het de produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå