Joachim S Hamar Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Hei selger nå min e30. Må bytte hjulbuerbbak bak og kanaler. Bra for rust. Følger med nye bremserør,bremseslanger, gasspedal, mørke frontlykter sikkert mer jeg har glemt. Har alt får å få istand bilen forutenom en framskjerm, diff, å bremseslanger. Er rullende karosseri akk nå. Gi bud sku helst vøri solgt igår:p send pm eller mld på 97132685 for mer bilder å info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Solgt? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 Solgt? =) nei. Står her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Hvor i landet? Hva hadde du tenkt deg? Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2014 2930 bagn i Oppland. Usikker, seriøst bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå