stianh Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Jeg har nettopp byttet motor, og nå vill ikke bilen gå ordentlig. Når LMM er koblet til går bilen ganske greit på tomgang, men kveler seg med en gang jeg prøver å kjøre igang. Når jeg kjører uten LMM går den greit, men veldig dårlig på tomgang, hopper opp og ned mellom 400-600 rpm og kveles innimellom. Har tenkt det kanskje er gåen lambdasonde, så skal få tatt en diagnose ettervert. Noen som har har forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Jeg har nettopp byttet motor, og nå vill ikke bilen gå ordentlig. Når LMM er koblet til går bilen ganske greit på tomgang, men kveler seg med en gang jeg prøver å kjøre igang. Når jeg kjører uten LMM går den greit, men veldig dårlig på tomgang, hopper opp og ned mellom 400-600 rpm og kveles innimellom. Har tenkt det kanskje er gåen lambdasonde, så skal få tatt en diagnose ettervert. Noen som har har forslag til hva det kan være? Lambdasonde feil blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas1995 Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Hei har du funnet ut av dette? Sliter med det samme på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Vil skyte inn og sei at diagnose før innkjøp av deler svarer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå