Steffen_1988 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Vurderer å selge e30'n min grunnet samlivsbrudd å da strekker dessverre ikke pengene helt til.. Selges ikke for en hver pris da jeg ikke må selge den. Legger den ut her før jeg legger den ut på finn. Medfølger turbomotor også. Se link for info http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=929 Send meg en pm for mere info og pris.. Det mest negative med bilen er lakkeringa. Men den ser helt ok ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xollex Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 pris på alt? og evt. bare motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Pris på bil uten turbomotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 pris på alt? og evt. bare motor?? Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Kan selge turbomotoren utenom.. Med nye 440cc dyser, ny garrett t04b turbo og nye sikiconeslanger til ic rørgata. Fint oppsett til 350-400 hester.. Eneste man trenger på den er trykkplate og lamell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Leveres også ferdig eu godkjent, tatt firehjulskontroll og årsavgift betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 få komplett pris på denne på pm takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 få komplett pris på denne på pm takk Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Pris for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medbyn Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Vurderer å selge e30'n min grunnet samlivsbrudd å da strekker dessverre ikke pengene helt til.. Selges ikke for en hver pris da jeg ikke må selge den. Legger den ut her før jeg legger den ut på finn. Medfølger turbomotor også. Se link for info http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=929 Send meg en pm for mere info og pris.. Det mest negative med bilen er lakkeringa. Men den ser helt ok ut pris på kunn bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Har satt salget litt på vent. Kommer tilbake med eventuelt salg så fort jeg finner ut av ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå