ruslanumaev Skrevet April 5, 2014 Skrevet April 5, 2014 Kjøpte meg nybil bmw e39 528i.. det er vanskelig å få start på den. Forige eieren ga meg klart beskjed at den er tung å starte.. og når forige eieren byttet motor i den så sa han at den var helt fin i 3-4 første uker, så begynte problemet. Men når den er varm starter den fint, men når den har stått og er kald er den veldig vanskelig å starte, må nesten brukes start gass for å starte. Det jeg har prøvd :Byttet bensinpumpe alle plugger Sjekket : Luftlengedemåler / bytta Coiler ( sjekka coiler, men ser fine ut.. men vet ikke om det kan være noe med de og gjøre ) Motor sensore / bytta og alt funker. Men problemet er fortsatt der.. Så lurer på om noen kan komme med noe tips eller vet hva feilen kan være!?
aalgaard Skrevet April 6, 2014 Skrevet April 6, 2014 Hvilke sensorer har du skifta? kompis av meg som hadde lignede problem, da var det kamsensor som var problemet Lest ut feilminne? D.Toft reagerte på dette 1
ruslanumaev Skrevet April 6, 2014 Forfatter Skrevet April 6, 2014 Hvilke sensorer har du skifta? kompis av meg som hadde lignede problem, da var det kamsensor som var problemet Lest ut feilminne? tok en fra 520i motor, vet ikke om det er noe å si.. skjønner ikke helt hva du mener..!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå