Embret Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Jeg har to sett med seter til e21 beige og blå. Driver å rydder litt, så et av de skal kastes. Så hvis noen vil ha det er det bare å hyle ut. Kan hentes på rena. Jeg har også fremre lyddemper til 323 som er så og si ny. Den selges for 500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 PM sendt om setene - håper du fortsatt har dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hei, har du tilfeldigvis disse setene ennå? Jeg er på jakt etter beige.. Bor på Hamar så kan kjøre til Rena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Har det beige liggende enda, men har ikke understellet på fremstolene lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hei, ikke så ofte logget inn, bra du har setene. Hva er nr ditt så kan jeg ringe deg om setene? Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palm Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Evt om du kunne sendt et bilde av setene på Mail Espen.almlid@gmail.com evt 40639098 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå