///Grandalen Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Hei,Har disse 17'' Dezent felgene liggende som stod på gamle bilen, før den gikk på høgger'n forrige måned.De stod på en 92 Golf 1,8 GT, men de passer altså ikke til nye bilen, og sommerskoene som fulgte med nye bilen var ikke noe særlig.Som dere kan se på bildene, er det litt skraper rundt kantene på felgene, men ellers er de fine, og dekka holder i hvertfall en sesong til.Ønsker og bytte disse i andre felger, fordi jeg rett og slett ikke har råd til og kjøpe nye felger atm.Så jeg er ute etter ett sett med helst 18'' eller 17'' 5x112 felger med dekk.Ta kontakt om du har noe og bytte i, eller om du ønsker og komme med bud på felgene.Får jeg ikke bytta de bort, selger jeg selfølgelig.Mvh- ///Grandalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 205/40ZR 17 84W, mønsterdybde ca 5-6 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Holder forøvrig til i Kristiansand, og kan være behjelpelig med transport i mellom Arendal og Mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 11, 2014 Forfatter Share Skrevet April 11, 2014 Opp, kan selges for 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå