Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en bmw e36 som dør håndtakene på begge framdørene er virkeli køddne, får fint til å åpne biln fra insia å gå ut, men når æ ska inn i biln fra utsiden så får jeg ikke åpnet dørene.
lurer litt på hvordan jeg får til å ta opp dette og kanskje få fikset det, får av dørtrekk å sånt, men når det er av så bynne det som er vanskli, har aldri jort det før og lurer på hvordan man får ut det dørhåndtaket eller kommer til det, har en liten mistanke om at kanskje det er noen stak eller wire som kan ha håppet av eller blitt slitt å kanskje må strammes eller byttes =)

takk på forhånd for svar =)

• 1 year later...
Skrevet

Du må av med dørtrekket, skru ut det gamle håndtaket igjennom ett lite hull, også lirke det nye håndtaket inn igjen samme vei, samtidig som du holder fast stagene.

Lykke til. :D

• 2 months later...
Skrevet

Du må av med dørtrekket, skru ut det gamle håndtaket igjennom ett lite hull, også lirke det nye håndtaket inn igjen samme vei, samtidig som du holder fast stagene.

Hmm, jeg kåler fremdeles litt med dette her..

Har forsøkt meg litt på det lille hullet, men uten suksess.  

Har lest at det anbefales å ta av dør-panel, og fjerne vindu..

Noen som har / eller kan gi en god "guide" på dette?

--------------------------------------------------------------------------------

BMW 316i Touring, 1993 mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...