Mosconi Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Hei Bestilte meg KW coilover V3 til e30m3'n min forde K-sport sette jeg har hadde ikke tuv papirer så jeg kom ikke igjenom eu godkjenninga. Fikk mail fra de jeg bestilte av og de sa at jeg måtte send inn fjerbeinet til KW for at de skal bygge det om så jeg kan få tuv papirer på det. Men jeg har ikke mulighet til og skru det av og la bilen stå pga plassmangel så planen var og få GS til og bytte for meg med firhjulskontroll. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre for og få litt fortgang på dette?
anbjørn Skrevet April 7, 2014 Skrevet April 7, 2014 Hvor bestilte du? Hvor lang leveringstid er det på å bygge om fjærbeina? Det må da vel være noen som kan leie deg en liten garasje fram til du får fjærbeina i retur?
Mosconi Skrevet April 8, 2014 Forfatter Skrevet April 8, 2014 Hvor bestilte du? Hvor lang leveringstid er det på å bygge om fjærbeina? Det må da vel være noen som kan leie deg en liten garasje fram til du får fjærbeina i retur? Bestilte fra her http://kw.suspensiondirect.co.uk/BMW-M3_E30_E30_M3-All_Models.jsp Er ikke sikker på hvor lang tid det tar men må jo sende fjerbein ned til dem så da tar det a noen uker. Bilen står på vinterlagring nå men er ikke plass til og skru der. pluss at den må ut snart siden lageret skal bli brukt til andre ting :S. Vil helst prøve og kjøpe et par til Så si ifra vis noen har noen billige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå