Heimdal Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Heisann! Fikk noen felger idag som vil passe fint som vinterfelger på min E28 (1983) men hvordan "pusse" de opp på enklest og rimeligst vis? og er det noen her som klarer å identifisere felgene? hadde vært kjekt å få tak i noen senterkopper. De er IKKE vasket,det ser dere godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Det er remotec a felger. billigste er faktisk å få de glassblåst og pulverlakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimdal Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Har leitet litt på nettet, men kan ikke finne noen senterkopper til disse? noen som vet om et sted hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Jeg mener å huske at jeg har 2 stk. deksel fra 15" Remotec A. Mener at de skal passe på 16" også, så om du finner 2 stk. til så bare si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimdal Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Kjempeflott å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå