Tyggern Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Siden det ikke var mest respons i den andre tråden min på dette spørsmålet prøver jeg her. Etter montering av nye felger 9x19 10x19 meldte behovet seg for noe mer en M-sport understellet. Er det noen som har prøvd Lowtec settene på E9x? har brukt supersport før på en annen bil og det funket greit, men vil kanskje ha litt mer denne gangen. Klinte på noe TA technix en gang på en bil men den skulle jo ikke "kjøres" med og jeg orker ikke stutse bortover med denne. vurderer å bare montere noen "billige" fjører for å få den litt ned så lenge også heller legge litt ekstra med cash i noe godsaker senere. det har gått greit med cash til bilen i det siste nå noen som har noe tips å komme med her? både på fjører og på coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hadde FK highsport coilovere på min E90 lci og veldig fornøyd med dem! Venommotorsport.com har til 4500kr (inkl norsk mva og frakt) om du ber dem trekke fra 19% for EU VAT. TUV godkjent og lett å godkjenne hos veivesenet. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Takk det skal jeg også sjekke ut. Har kjørt litt med FK sett på en bil som en kompis hadde. Mener det var silverline X da på en Audi S4 B5. Og det var greit å kjøre med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Til hva du får for prisen så er det bra! Selvfølgelig er KW, bilstein og andre 10K-1K kroners coilovere bedre, men når dem er godt under halvparten så er det jo greit. Fikk mail fra FK-shop i tyskland om at dem kjørte kampanje ut uka på coilovere, så du får sjekke opp dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå