RoarH Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Må passe på E39 og ha ET19. Behøver ikke å være strøken, men må være rett og ikke kantkjørt. Helst ikke så veldig flassete eller korrodert på kanten. Fikk tak i ett sett 18" i høst, så kvittet meg selvfølgelig med de jeg hadde i 17" Når jeg skulle sette på nye dekk på 18" i går, fikk jeg se at den ene felgen er skikkelig skadet... Helst i nærheten av Vestfold da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarH Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Æ har tre stk liggan.Men har ikke målt navet på de.Men ska sjekke etterpå.E vel to framfelger og en bakfelg æ har liggan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoarH Skrevet April 21, 2014 Forfatter Share Skrevet April 21, 2014 Fikk du sjekket bakfelgen? Ser du bor i barteområdet, men har kjente i området som sikkert kunne fikset den nedover til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå