kasper henriksen Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 er det noen som vet om denne felg dimensjonen går på en bmw e36 sedan 95. 17'' et20 med 10 i bredde både fremme og bak.
Tare Jansen Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Passer nok dårlig, du vil få felgkanten utenfor skjermene..
engern Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 De kommer nok til å gå langt utenfor hjulbuen med den dimmensjonen og et'n. Pluss at det kommer til å spore forferdelig med så breie foran. Selv har jeg 9x18" med et35 bak på e36 sedan. Det er ikke mye plass igjen der før det subber i hjulbuene. Du må nok opp i cirka ET40 for å få på 10" brede felger.
Tare Jansen Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 Med ET40 og 10" bredde tror jeg det går inn i demperne, iallfall i potta om den er original. Jeg kjører 17x9,5 ET35 med 5mm spacer, det går på kusehåret å subber litt innimellom. Skal justere camber og kjøre på med maks stivhet i demperne så håper jeg det blir bedre. Du kan jo alltids handle skjembreddere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå