alextn Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hallo tenker da på og kjøpe meg en bmw 320d, e46, 2000 mod, sedan. Så jeg lurte på om noen her har litt erfaringer ang denne typen. Bilen har har rulla 200.xxx km og har fulgt service intervaller. 1. prioritet var og blokke egr og bytte veiv.filter noe jeg har lest er lurt å bytte på disse bilene. Må man omprogrammere hjernen når man blokker egr eller er det bare og blokke også tut og kjør? 2. hva kan jeg forvente maks hk ut av chip når bilen har orginalt 136 diesel ponnier? 3. hvordan få en tøffere eksos lyd? Håper på noen gode svar her! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Hei! Jeg har hatt en slik bil! Det er helt riktig det du sier.. det første jeg ville gjort er å blokkere EGR ventlien og skifte veihusfilter!! Jeg snakker om dyr erfaring der da jeg måtte ha ny motor! Når du chipper denne motoren går du fra 136hk til 170hk / og fra 280nM til 350nM. Det er som dag og natt, føles ut som en ny bil etterpå!! Når du chipper bilen kan du be de som chipper den om å sperre EGR elektronisk for deg så slipper du å tenke mer på det! Og uansett hva du gjør, så ikke gå for en av disse power-boksene som man bare kobler på i motorrommet. Det siste spørsmålet ditt så er det vel å sette på ny eksos som er løsningen. Bytta aldri hele eksosen på min, men bytta ut den stygge hengepootta som var der orginalt med en ny potte med dobble utblås, ble en pen visuell oppgradering og litt finere lyd. Lykke til og gratulerer med gobil, savner faktisk min litt nå alextn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå