Melvin Langvik Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Må vell spy ut noen bilder av første bilen vell? Fikk den ferdig senket og ungdoms-klar fra min eldre bror ifjor sommer! Har stått i hagen og glodd på meg fram til nå, ettersom jeg skal ta lappen 30.04.2014. Noe som jeg virkelig håper på å klare!. BMW 5-serie 1991 E34 520i gått litt over 200. Små ting som skal gjøres: - Nye vindusviskere, de nåværende har VIRKELIG gjort jobben sin(FERDIG) - Fikse frontfanger feste på venstre side (FERDIG 11.04.2014) - Fikse små diverse kosmetiske feil. - Sette inn sportfilter - Fikse høyregrøftlys (FERDIG) - Installere USB i midtkonsollen 4x med av/på knapp (Påbeynt 11.04.2014) - Sette på svart blanke hetter på felg-boltene (Bestillt 11.04.2014) - Sote rutene Hva synes vi? Noe du ser er helt feil som burde gjøres? Ikke minst, ønsk meg lykke til med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Lykke til med oppkjøringen Med de rette tinga kan denne bli en flott ongdomsbil,og for gudskyld IKKE få på noe jalla styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melvin Langvik Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Lykke til med oppkjøringen Med de rette tinga kan denne bli en flott ongdomsbil,og for gudskyld IKKE få på noe jalla styling Takk! Riktig (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Grattis med feit BMW heldig du som er født tidlig på året Må vente til OKTOBER jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melvin Langvik Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Grattis med feit BMW heldig du som er født tidlig på året Må vente til OKTOBER jeg Takk! Den er kjip ass! Stryker jeg er jeg redd for at jeg også må vente til OKTOBER Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 For å gi den et løft utseendemessig anbefaler jeg deg til å få tak i M-sideskjørt til den. Lakker skjørtene sølv, så lakkerer du nederste del av front og bakfanger sølv også. Vil gi bilen et utrulig løft på utseendet. Dette kan du fint lakkere med boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå