Atle Simonsen Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Har spurt om dette på e21 landslaget også, men tenker at kanskje flere her som har erfaring . Går å vurderer ny motor til min e21 og kriteriene er at det skal ikke bli for dyrt, skal være mulig å godkjenne, samt at jeg selvsagt vil ha litt mer effekt. Første tanken min var e36 318 is motor, da den er rimelig i innkjøp, samt 140hk i en så lett bil holder. S14 også vurdert, men blir for dyrt. Evt 323e21 motor som er bolt on. Noen tanker, ideer, erfaringer?
FritzP Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Har spurt om dette på e21 landslaget også, men tenker at kanskje flere her som har erfaring . Går å vurderer ny motor til min e21 og kriteriene er at det skal ikke bli for dyrt, skal være mulig å godkjenne, samt at jeg selvsagt vil ha litt mer effekt. Første tanken min var e36 318 is motor, da den er rimelig i innkjøp, samt 140hk i en så lett bil holder. S14 også vurdert, men blir for dyrt. Evt 323e21 motor som er bolt on. Noen tanker, ideer, erfaringer? HVis du sikter mot M42 motoren så er det nok best om du finner en fra E30, den har bunnpanne som passer i E21. E36 har sumpen motsatt vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå