tobbis Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Heisann, har en skummel lyd fra motorrommet mitt (igjen..) Vet ikke helt hva det er, men høres ut som det kan komme fra registerkjedet? Virker som lyden bare kommer når motor er varm, har også merket at jeg må stoppe å starte den igjen før den kommer. Om det kommer fra registerkjedet, kan det være ett tegn på at det er i ferd med å ryke? Eller kan det være noen annet i forbindelse med det? Om noen har noen forslag hva det kan være så skrik ut, håper det er noe mindre alvorlig =D Er non-vanos, bare så det er sagt Her er da lyden:
toomas Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Vanskelig å høre lyden nøyaktig men kan være en føringskinne i registeret som er sliten eller om du er heldig en skutt kjedestrammer men som sagt vanskelig å høre på et klipp
tobbis Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Er det noe spesielt jeg burde se etter om jeg skrur av toppdekselet? Er det mye arbeid å skifte strammeren om det er den? Skjønner det kan være vanskelig å stille diagnose utifra en youtube link, jeg får se om jeg får tiden å skru av toppdekselet og se litt i helgen
JTS77 Skrevet April 12, 2014 Skrevet April 12, 2014 Har du tatt av reimene for å se om lyden er der da? Kan være så enkelt som ett løpehjul, synes ikke at det hørtes ut som kjederasling.. Strammeren (hvis det er den) skrur du bare ut fra utsiden og setter inn en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå