Gå til innhold

omregistrering, salgsmld. selger leverer ikke..

håkon_w
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, først er jeg ikke sikker på om dette er riktig kategori, men det får stå til.

Her er saken: kjøpte for 14 dager siden i dag, en bil og en campingvogn av en fyr, jeg skrev ingen papirer da, men etter en ukes masing ble salgsmelding og tapsmelding på både bil og vogn skrevet, selger sa at han skulle gi de til bt påfølgende mandag.

Dette har han ikke gjort iflg bt. Jeg gjorde han oppmerksom på det idag, og fikk til svar at han hadde levert.

Det eneste jeg har av dokumentasjon på kjøpet er salgsmld både på vogn og bil.

De er omtrent verdiløse fir meg om jeg ikke får omregistrert de. Hva er det mulig å gjøre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan jo mase, men begynner å bli lei når jeg har masa på han i 14 dager allerede..

Det er rart at kjøper ikke har sikkerhetsnett ved en sånn handel. For det hjelper nok lite å kjøre opp kjøretøyene til han å kreve å få igjen pengene for de er jo brukt opp..

Jeg har kjørt en utleggsforretning før, men d er d jo for tidlig å snakke om nå, og dessuten skylder han meg ikke penger, men å få registrert kjøretøyene slik at de kan brukes..

Meninger og innspill tas imot.

Jeg har ihvertfall lært nå at uansett hvor billig det er, bør alltid en kontrakt skrives og kjøretøy sjekkes opp før penger skifter hånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...