Skrullex Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Vurderer å selge E30'n min da jeg har for mye prosjekter på gang, og denne dessverre bare blir stående i garasjen å støve ned :-/ Dette er en 316 med 237*** på telleren, den er fri for rust (gått i østerdalen siden ny), Har satt inn elektrisk sportskinn fra E46. Den ble polert i fjor sommer, så den er meget blank og pen, dessverre er det bulk på høyre forskjerm og panser ( se bilde)... Den står uten skilter, og må Eu godkjennes.. Hadde den på eu i fjor for moro skyld, og det som må gjøres før den blir godkjent er; Lekkasje simmering mellom motor/gir, eksos lekkasje, håndbrekk h. side og bremseslanger fram. De fleste delene for å fikse dette har jeg liggende. Bilen står for øvrig på stålfelg med pigghjul Selges 18.000,- Eller seriøse bud! Kontakt her, eller på; 94263579 Mvh; Ronnie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Holder du til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Holder til i Rendalen, ca 12 mil nord for Elverum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilla_939 Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Har du den ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Jepp, den står her enda den Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fischquig Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Fin bil dette! *Gratisbump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Juni 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2014 Opp Selges 18.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå