mihle Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Har en 1989 530i som trenger noen deler / en delebil. Er hovedsaklig på jakt etter nye eksosfester, hadde også vært kjekt med et panser. hvis du har en 535/530/525 med defekt motor eller andre større feil så hadde dette også vært av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 har en 535 med en del rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihle Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 hvor er rusten? og hvor mye skal du i så fall ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 rusten er primært i kanaler og gulv på passasjer siden foran men er litt på dører også som den står 10-15 var håpet, kan tilføye at bremser med caliptere er nye rundt om, supersport eksos og diverse annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Jeg har et gletcherblau panser i god stand stående like utenfor Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihle Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Hadde ikke tenkt å bruke mer enn rundt 7000 på delebil. Kjøper gjerne panseret hvis du kan frakte det til buskerud på et eller annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Angående frakt tror jeg dessverre det kan bli vanskelig. Jeg har masse E34 (og noe E36) deler på lager. Alt selges til hyggelige priser; forutsett at selger henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Har et panser i bergen hvis du noen gang er der. Sent from my T18+ using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris00000 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Angående frakt tror jeg dessverre det kan bli vanskelig. Jeg har masse E34 (og noe E36) deler på lager. Alt selges til hyggelige priser; forutsett at selger henter Angående frakt tror jeg dessverre det kan bli vanskelig. Jeg har masse E34 (og noe E36) deler på lager. Alt selges til hyggelige priser; forutsett at selger henter Hva har du av deler til e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 En hel masse Fant en gammel tråd med en del av det jeg har. Send meg pm om du lurer på noe annet enn det som står her... Dess mer du handler jo billigere får du det Må rydde litt plass. http://bimmers.no/topic/766558-masse-bmw-e34-deler-alt-skal-bort/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå