Lia2072 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Noen som vet hvordan man får funnet ut om luft-kompressoren til luft-fjæringen på en Bmw 520 virker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Kjør strøm på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Strøm og jord er ok inn på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Virker som den kanskje ikke får styre-strøm.Derfor jeg lurer på hvordan jeg får testet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Virker som den kanskje ikke får styre-strøm. Derfor jeg lurer på hvordan jeg får testet den Kjør strøm på den som sagt. Direkte på styrestrøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Prøv å ta en ledning mellom styrestrøm og strøm inn. Da skal den gå om den er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 OK LifeMen hvilken av kablene ?Er 4 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Aah. Da vil eg tro (med trykk på tro) at du har en +, en - og en føler på hver side. + vil være rød - vil være blå eller en annen litt mørk farge. Brun kansje? Følerene vil mest sannsynlig være svart. Stemmer det noenlunde med det dy ser på kompressoren? Beklager svevende svar, har ikke tatt ut min egen of sett på den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Life Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Ut ifra info eg finner på nettet, så skal du kunne kjøre 12v på de to svarte litt tjukkere ledningene forå teste om kompressoren virker. Har ikke prøvd dette selv men det er vel verdt ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lia2072 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Ikke kjør 12v inn på styre-strømskontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå