bmw520 Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Vurderer å kjøpe et av navi frontene, pga et stereo prosjekt. at jeg ønsker et defekt er fordi d blir for dyrt å kjøpe noe som fungerer Om du har et eller begge som er defekt, så skrik ut Legger ved bilde fra GS på de jeg tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blondas Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hvor i landet holder du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Jeg har den øverste liggende, med ramme. Litt kluss med volumbryter, men ellers god stand. Du kan få den for 200.- + frakt. Bare så jeg har litt for å pakke den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Bor i Dovre Oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Navi er skaffet. nå trenger jeg ramma som navien sitter fast i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå