yozzy Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Hei Fikk feil på lambdasonde men har nå fått fiksa begge. Problemet er at det fortsatt kommer feil kode og bilen går fortsatt ræva. Har prøvd å slette feilkoder men de kommer tilbake etter en kjøretur. Skjønner ikke hva som er galt. Før jeg fikset sondene: Etter rep og en kjøretur. Control limit ? Noen som vet ? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Dette kom idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErvinQ Skrevet April 19, 2014 Share Skrevet April 19, 2014 Har du sjekket at du ikke har noe luftlekkasje? Sjekk slanger osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Kan se over engang til men skal det slå ut feil på lambdasonder ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Har nå prøvd og koble fra lambdaer og kjørt diagnose. Kommer da opp 2 vidt forskjellige feil. Mistenker at det da er noe annet som er gale leste litt på bimmerforums men fant ikke noe særlig til hjelp. Typisk vakumslanger sier de men jeg kan ikke finne noen lekkasjer på mine. Noen som har noen forslag? Bmw forhandler skal fort ha 4000kr for feilsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå