BMW-E39T Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Hei! Har nå i påska byttet motor i min E39 fra m52b20 til m52b25! Det var jo som natt og dag Kjører med 2.0 motorens styreenhet, men kan jeg bruke 2.5 styreenhet, og vil bilen gå enda bedre med rett styreenhet? Har søkt og lest litt.. Startsperre dekodes i cws box? Da er vell ikke styreenheta kodet med startsperre da den får signal fra cws box om at kode er ok? Slik har jeg vert vant med på andre biler!
BmwPower! Skrevet April 22, 2014 Skrevet April 22, 2014 mye arbeid og bytte? har en e46 med 2 liter eg vurdere og bytte til en 2.5
Djwik Skrevet April 22, 2014 Skrevet April 22, 2014 Hei! Har nå i påska byttet motor i min E39 fra m52b20 til m52b25! Det var jo som natt og dag Kjører med 2.0 motorens styreenhet, men kan jeg bruke 2.5 styreenhet, og vil bilen gå enda bedre med rett styreenhet? Har søkt og lest litt.. Startsperre dekodes i cws box? Da er vell ikke styreenheta kodet med startsperre da den får signal fra cws box om at kode er ok? Slik har jeg vert vant med på andre biler! jeg vil tro at det løser seg med ews boks fra en 523 for jeg monterte en m52b28 i den ene 523min og den funka ikke med 528 hjerne men den går på 523 hjernen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå