håkon_w Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 Hei, Min preface e39 har sluttet å låse, låse opp & åpne bakluka. (Touring) den har virket fint med det før, så jeg trodde å bytte batteri ville ordne det, men den gang ei Jeg har prøvd å resynke nøkkelen uten at det heller hjalp. Jeg gjorde dette ved å sette nøkkel i pos 1, tilbake til 0 og trakk ut nøkkelen for så umiddelbart holde nede låsopp(pil opp) knappen, for så og trykke lås knappen ned 3 ganger (rondellen) Nøkkelen bekrefter dette med at den blinker rolig noen ganger (4?) Men ingenting annet skjer. Noen som har peil?
kabeldeigen Skrevet April 20, 2014 Skrevet April 20, 2014 http://www.bmwgm5.com/fzv_antenna_amp.htm vel og merke til e46, men er samme prinsipp på en e39
håkon_w Skrevet April 21, 2014 Forfatter Skrevet April 21, 2014 God info kabeldeigen:). Da skal jeg se om ikke jeg finner denne mottakeren og finne frem multimeteret. Hva betyr egentlig key fob?
håkon_w Skrevet April 21, 2014 Forfatter Skrevet April 21, 2014 Den linken du sendte meg sier at det skal komme en lyd når nøkkelen er i tenningen og førerdøra åpnes. Mener han lysvarslingen eller et annet varsel? Det kommer ihvertfall ingen lyd hos meg, annet enn når kjørelysa er på/ i pos 2. Er den nøkkelvarslinga kun på us modeller?
håkon_w Skrevet April 28, 2014 Forfatter Skrevet April 28, 2014 Ordna det(: etter litt søking om åssen folk resynka nøklene, kom jeg over en som dro nøkkelen til pos 1 kjapt 5 ganger ila 5sekunder, for så å synke på vanlige måten. Prøvde dette og etter 2 forsøk, ble det i orden. Om de kjappe gangene til pos 1 virket, eller om det bare var tilfeldig, aner jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå