Gå til innhold

sentrallås og bakluke virker ikke på nøkkelknappene '98 e39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Min preface e39 har sluttet å låse, låse opp & åpne bakluka. (Touring) den har virket fint med det før, så jeg trodde å bytte batteri ville ordne det, men den gang ei :(

Jeg har prøvd å resynke nøkkelen uten at det heller hjalp. Jeg gjorde dette ved å sette nøkkel i pos 1, tilbake til 0 og trakk ut nøkkelen for så umiddelbart holde nede låsopp(pil opp) knappen, for så og trykke lås knappen ned 3 ganger (rondellen)

Nøkkelen bekrefter dette med at den blinker rolig noen ganger (4?) Men ingenting annet skjer. Noen som har peil?

Skrevet

Den linken du sendte meg sier at det skal komme en lyd når nøkkelen er i tenningen og førerdøra åpnes. Mener han lysvarslingen eller et annet varsel? Det kommer ihvertfall ingen lyd hos meg, annet enn når kjørelysa er på/ i pos 2. Er den nøkkelvarslinga kun på us modeller?

Skrevet

Ordna det(: etter litt søking om åssen folk resynka nøklene, kom jeg over en som dro nøkkelen til pos 1 kjapt 5 ganger ila 5sekunder, for så å synke på vanlige måten. Prøvde dette og etter 2 forsøk, ble det i orden. Om de kjappe gangene til pos 1 virket, eller om det bare var tilfeldig, aner jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...