Kaptein Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Hei, vurderer og selge/bytte min 520i da savner 3serie (e46), bytte er av innteresse!. bilen ble godkjent 17 janu i år av forje eier. Bilen har sine små feil, minimalt med rust. begynt smått på de kjente plasser. km:225. Service opp til 212 om jeg ikke har feil. Tar en service om ikke så lenge. Liten bulk på ene døren, ikke stort. schmiedman bakpotte. orginal har eg liggende. en irriterende ting som er og nevne er at motor tikker litt syntes jeg og noe løst inni caten. Bruker ikke vann/olje. Ytterslitt frontdekkene så må spisses. ellers en meget god bil. er fornøyd sån sett med den, men savner e46, eventuelt kom med forslag til bytte. Spør etter mer bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFanaticeren Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 25K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå