Gå til innhold

ix325 86 2d


IxBil
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å kvitte meg med prosjekt bilen. Har skrudd noe på den, men begynner på skole og har ikke tid eller råd til å ha den. Selger bilen enten i deler eller helst hel. Bort skal den om den så skrotes. Ny motor. påkostet 15-20 et sted. ny steg 2 kam. Er ikke innkjørt, men er startet da jeg ikke har fått prøvd bilen på veien. Tror det sitter koni senkesett på den også. nyoverhalte bremser. understellsbahndlet. Da jeg kjøpte bilen fikk jeg med ekstra drivakslinger foran og har smurt og satt sammen de men om dem er hele og greie har jeg ikke fått prøvd.

 

Den trenger takluke. Er en del småplukk på den. Har en annen delebil også som jeg har plukket deler av, men den er det veldig lite igjen av, men mulig det er noe på den til å komplettere noe av det småplukket. Motoren hel og grei, eksos forholdsvis ny, men den vifta sitter ikke på fordi det var ment å montere en vifte på ramma. Den er sveiset på, men ikke koblet på enda. Bensintanken er forholdsvis ubrukt. fant en tank som har sitti på en bil som ikke har gått på saltede veier og den er understelsbehandlet på oversiden. Har sveiset noe rust på den i gulvet. Det gjenstår en bulk på v.s. foran.(på kanalen) omtrent mellom skjerm og dør. Skjermer foran og dører byttet. Alt elektrisk bortsett fra speil tror jeg. Sort skinn interiør.

 

tar muligens noen bilder etterpå hvis noen viser interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...