heltnypåbmw Skrevet April 23, 2014 Skrevet April 23, 2014 Gåen toppakning på 525 tds. Sølvgrå 97modell. kikker litt rundt og ser at det er to typer ute å går. tenker å bytte til merkepakning når det først er oppe, og da spesifikt på elring. De har oppført en som slutter på 480, og en som slutter på 420. Begge typene betinger dog strekkboltene "802.801", så jeg antar "lochanzahl", som er enten to eller tre på de respektive pakninger ikke har noe med de å gjøre. Tykkelsen er dog forskjellig. har lodda chip i motorstyringa+powerboks fra før, hvis det skulle ha noe å si på hvilken jeg bør velge(hvis jeg kan det) Anser meg selv som greit stø i tysk, men totalt grønn på bmw enda(klarte autodidakt å stroke en 3b til 2.5 hvis noen er interessert i audiferdigheter, men sliter med å finne ting som riktig bakhjulsensor til e39. kompliserte biler..)
heltnypåbmw Skrevet April 25, 2014 Forfatter Skrevet April 25, 2014 Prøvde å koke termostaten(etter råd fra morfar)og monterte den igjen. lader nå batteriet til i morgen men det hadde vært kjekt om noen hadde hatt flere tips/peiling på hvilken type toppakning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå