Dal-z Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hei! Ønsker å kjøpe m-sport fangere til e90'en min. Noen som har, eller vet om noen som har slikt? Farge spiller i utgangspunktet ingen rolle, men det er fint hvis det er titangrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 jeg har en på bilen min nå men den skal jeg ta av og bygge om til lci om ikke lenge den er komplett utenom grøftelys og pdc'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Glemte å nevne at jeg har PDC både forut og bak. Hvordan er det å borre ut egne hull på disse fangerene? Hvilken pris tenker du deg for fangern din SV90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 er hull til pdc men ingen pdcer i de for de skal jeg bruke selv:)er åpen for bud! er svart på farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Aha, da skjønner jeg! Skal tenke litt på saken, skulle helst hatt komplett, men er fortsatt interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Bumper denne, fortsatt på jakt etter komplett m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå