BMWPower Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Da legger jeg M5`n ut til salgs på finn ila neste uke. Lufter den her litt først. Ikke en bil jeg har lyst å selge, men trenger frigjøre litt kapital til andre prosjekter. De fleste her inne vet jo at M5 E39 touring ikke ble produsert som touring, så denne er selvfølgelig ombygd (SS perfomance). Det som gjør den speisell er at den er godkjent ombygd. Noe som ifg SSP var en meget kostbar affære og vanskelig å få til. Så her har du en bil som skiller seg ut fra mengden og er "one of a kind". Den er påkostet store summer de siste årene og er uten tvil Norges råeste E39 Touring. Noe som kan nevnes er: - Nylakkert 2011 ( på grunn av riper rundt bilen)- Nye 19" varrenstoen- Hatt service (olje, filtrer) Castrol Motorsport olje, slik M bilene skal ha.- Skifte av skiver og klosser foran.- Ny støtfanger fremme ( Var sår i underkant av støtfanger )- Skiftet Xenon Pærer- Skiftet Venstre lamdasonde- Ny ramme for bakrute.- Ny bakrute.- Ny Frontrute.- Ny gjennomføring til bakrutevisker- Ny microbryter til bakrute luke- Nytt batteri 105 AMP (950 start amp)- Nye sorte griller- Nye fronteppe- Riis bilglass har sotet alle ruter 38%- Ny bensinpumpe- Ny rustfri H&S eksos (RÅ LYD)- AEM airfilter kitt- Ny bakrutespoiler (Orginal)- LED angeleys- Xenon look grøftelys - KW3 understell (også godkjent i vognkort) Denne er også premiert på div treff. Blandt annet BMW CCN Concourse de Elegance og peoples choice. Km 130 000. Pris 360 000,- Mer info kommer. Ta gjerne kontakt om du har noen spm og en hyggelig BMW prat Du trenger ikke ta kontakt om du ikke har finans i orden eller ønsker og kommer med et skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Groooomt! Var dommer på BMWCCN treff rogaland/hordaland ifjor, så da denne der Meget strøkent og gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Takk for det Veldig fornøyd selv med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Intr i e92 m3? Kan ta din som delbetaling.. Sent fra min HTC One via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Intr i e92 m3? Kan ta din som delbetaling.. Sent fra min HTC One via Tapatalk Drømmebil det asså. Men tanken var jo å ha en billigere bil pga alle prosjektene i huset Har du en link da? Evnt. send meg en PM med info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Da var annonsen lagt på finn:http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49140337 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Ny pris før vinterlagring. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51568713 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå