Erga Skrevet April 25, 2014 Skrevet April 25, 2014 Hei ! Har noe e36 coupe stuk jeg må få vekk pga plassmangel.. Det jeg har er; Fører og pasasjerdør uten innmat Vindu til førerdør + Begge trekantvinduene bak (de er profftonet) Senkesett (Usikker på type) høyde justerbart M50B20 motor med girkasse og ledningsnett (toppakningen e fesen så den må byttes) Kjørt ca 220k Shadowline lister rundt vinduene Originalhøytalere rundtom Svart daskebord Uten airbag Understell foran (Uten tannstang)
Erga Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Granittgrå. Men pasasjerdøra har 2 brede riper over døra, må nok lakkes, men helt fri for rust
BMWboy93 Skrevet April 27, 2014 Skrevet April 27, 2014 hei kan du selge girkasse og motor hver for seg? Jeg er kun ute etter en girkassen så pris og hvor bor du?
Erga Skrevet April 27, 2014 Forfatter Skrevet April 27, 2014 Kan godt ordne det =) bor i stavanger området, 2000,- tenker jeg
Erga Skrevet April 30, 2014 Forfatter Skrevet April 30, 2014 Skal til stord i morgen formiddag, så gi beksjed om det er noe jeg skal ta med
Henrik Overvåg Skrevet Mai 1, 2014 Skrevet Mai 1, 2014 Hvor langt har du kjørt med senke settet? Og er bremsene god stand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå