Honningdal Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Er helt nytt, kun prøvemontert. Følger med pakninger, og klemmer.Hbo 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut Grønneberg Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hei til hvilken bil / karosseri er de til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Hei! Er til E36, men jeg har prøvemontert de i e30 og passet helt greit der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Hei! Er til E36, men jeg har prøvemontert de i e30 og passet helt greit der og. treffer det ikke stabstaget eller traversen på e30 med s50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2014 Gjor ikke det med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 byr 1500,- ink frakt. om du ikke bor nermt bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Selges ikke under 2000,- Kostet meg 4000,- og er ubrukt Bor i Ålesund, 250kr i frakt til stort sett hele Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut Grønneberg Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hei igjen. huff sliter med div grenrør om dagen,fikk noen igår som ikke passer,men ser at du skriver at du har prøvd dine i en e30?? Driver og setter ned en m54 ned i e30 og der er det jo ikke akkurat god plass, men dine grenrør ser mere likt ut som de jeg skal ha tak i . har du noen mulighet å sette de isammen sånn de skal stå og sende meg et bilde?for da kan jeg se hvordan kollektorene ender, de må ende etter hverandre og ikke ved siden av hverandre hvis du skjønner hva jeg mener på forhånd takk hilsen knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2014 Ja har prøvd de i min med S50 og det gikk da fint, blir jo såklart ikke helt likt som med din sikkert. Men burde jo vertfall gå fint der med.Er ikke hjemme før onsdag så har ikke mulighet før torsdag vertfall. knut Grønneberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernieBergan Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Passer på m52 og disse? I e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut Grønneberg Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Passer på m52 og disse? I e30 hei Bernie de passer ja ! de sitter i min e30 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå