HåvardPYA Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Hei. Har en `96 E38 728i som det kun kommer varme ut fra varmeapparatet på. Noen som har erfaringer rundt dette? Passer meg midt i der sola aldri skinner nå som det går mot sommer! mvhHåvard
Sjøbuse Skrevet April 26, 2014 Skrevet April 26, 2014 Du har justert det hjulet oppe på dashbordettil blå også?
HåvardPYA Skrevet April 27, 2014 Forfatter Skrevet April 27, 2014 Jaja, selfølgelig. Men får kun en temperatur ut fra varmeapparatet uansett hvilken temp det står på..
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Skrevet April 27, 2014 Da vet jeg ikke. Mulig noe elektronikk har tatt kvelden så spjeld og ventiler ikke beveger seg når du trykker på knappene..
Hemidog Skrevet April 28, 2014 Skrevet April 28, 2014 Kan nok hende at varmeapparat ventilene er ikke lukker seg lengre. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1764260-D-I-Y-Heater-Control-Valve-Replace-)
HåvardPYA Skrevet April 29, 2014 Forfatter Skrevet April 29, 2014 Takker for svar!Er gamlesorten med ratt for justering av varme her, men det kommer vel på ett ut. Blir kald luft når jeg bruker ac..Diagnose ja. Hvor sitter denne diagnosekontakten? Er ganske grønn på BMW..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå