Litjhaug Skrevet April 27, 2014 Skrevet April 27, 2014 Har en liten tid prøvd meg på noe jeg ikke klarer å gjennomføre. Har kjøpt inn SMG girkule + plata rundt girkula fra E60 M5 som jeg har prøvd å montere i en 530d. Girkula i seg selv har jeg montert i bilen, men det er plata jeg holder på å gi opp. Så da lurer jeg på om kanskje noen her inne hadde lyst til å fortsete dette prosjekte til sin bil. Her er noen bilder av va jeg har fått til: Som dere ser har jeg kommet et stykke på vei.... Men dette begynner å koste skjorta... Har tegning på ledningsnettet til girkula, og varenummeret på alle kontaktene som må til får å få lysene i kula til å lyse etter hvilket gir bilen er i. Dette koster ca 800,- hos GS BILDELER. - noen % vis du er BMWCCN medlem. Send meg en PM, eller skriv her inne om du er interisert i å ta over prosjektet. Selges langt under selvkost....
Litjhaug Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Skrevet Juni 12, 2014 Nå med ledningsnett.... Kan selge bare girkula med ledningsnett og.... IMG_1306.MOV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå